Skuad Perak FC pula terpaksa akur dengan tamatnya saingan musim ini tanpa sebarang kutipan mata di laman sendiri.

Merujuk kepada kemelut yang melanda ada tuntutan dibuat oleh pengendali Perak, Shahril Nizam Khalil, sebaik tamat saingan Piala Malaysia semalam.

Sementara itu, Shahril memberikan peringatan buat pengurusan Persatuan Bolasepak Perak dan Perak FC agar segera menyelesaikan masalah dalaman demi kebaikan pasukan di musim hadapan.

Ada perancangan yang sudah dirangka oleh pengendali itu namun ia tidak akan dapat direalisasikan andai kemelut berterusan.

Kebimbangan juga disuarakannya, jika terlambat tindakan daripada pihak pengurusan kemungkinan besar Perak FC kehilangan khidmat pemain sedia ada.

Sementara itu, berkaitan isu gaji pemain Perak hingga ke saat ini kekal menjadi tanggungjawab Azman Noh.

Itu reaksi bekas ketua pengurus Perak FC itu merujuk kepada pembayaran gaji pemain perak yang masih menjadi tanda tanya.

Pembayaran dua bulan dari tiga bulan gaji tertunggak sepatutnya dijelaskan minggu lalu namun ia tidak berlaku.

Untuk perkembangan terkini pemain perak akan menerima pembayaran sebulan gaji pada minggu depan di mana proses pembayaran sudahpun berada di peringkat akhir.

Beberapa jam sebelum aksi terakhir Perak pada musim ini bertemu Selangor, kem Perak dikejutkan dengan perubahan posisi melibatkan Azman.

Azman sebelum ini memegang posisi ketua pegurus kononnya dinaikkan pangkat ke dalam barisan lembaga Perak.

Selain perlantikan baru di posisi ketua pegawai eksekutif dengan menamakan Hairul Anuar Mohammed, berkuat kuasa serta merta semalam.