Satu perlawanan bola sepak telah diadakan pada Ahad untuk mengenang seorang pemain bola sepak muda dan ayahnya yang meninggal dunia dalam kemalangan.

Cameron Walsh, 16, dan David, 40, maut apabila kereta mereka memasuki laluan air berhampiran Tetney Lock, Grimsby, pada Januari.

Lebih daripada 500 orang telah menghadiri perlawanan penghormatan di Kelab Bola Sepak Cleethorpes Town, dengan tujuan pamer empati dan kebaikan tempatan.

Kelab itu berkata anak-beranak itu "sangat bermakna kepada masyarakat".

Kedua-duanya pernah bermain untuk Cleethorpes Town, sebelum Cameron menyertai akademi remaja Grimsby Town.

Beberapa rakan rapat remaja itu menghadiri perlawanan itu.

Seorang rakan berkata: “Kami tidak banyak bergaul sebelum ini; semua orang baru banyak membawa diri dan pulang ke rumah dan tidak melakukan aktiviti secara berkumpulan.

"Baguslah kita semua berkumpul semula."

David Patterson, dari Cleethorpes Town FC, menambah: "Ia adalah satu tragedi bahawa sesuatu seperti ini berlaku dan kami hanya mahu meraikan kehidupan yang mereka ada dan hubungan yang mereka jalinkan dengan Cleethorpes Town."

Wang yang diperoleh daripada perlawanan itu akan didermakan kepada Kelab Belia Shalom di North East Lincolnshire. Penganjur berkata mereka berharap untuk menjadikannya perlawanan tahunan.