Bruno Guimaraes kini merupakan antara pemain yang diintai kelab utama Eropah kelihatan bersedia untuk kekal di Newcastle selepas kelab itu dilaporkan menawarkannya GBP200,000 seminggu untuk menolak tawaran daripada Liverpool, Real Madrid dan Barcelona, menurut laporan The Sun.

Jika pemain tengah berusia 25 tahun itu bersetuju dengan syarat itu, ia akan menjadikan dirinya sebagai pemain dengan bayaran tertinggi di kelab itu.

Daily Mail berkata penyerang Portugis Joao Felix telah ditawarkan ke Newcastle dengan perjanjian pinjaman selepas Chelsea memilih untuk tidak menandatangani penyerang itu secara perpindahan tetap dari Atletico Madrid.

Harry Kane telah menyatakan hasratnya untuk kekal di England dan berpindah ke Manchester United pada musim panas ini dan bukannya berpindah ke luar negara, dengan The Sun mendakwa dia bersedia untuk menamatkan kontraknya dan meninggalkan Tottenham sebagai ejen bebas tahun depan jika perpindahannya disekat.

Tottenham dilaporkan meningkatkan minat mereka terhadap pengurus Celtic Australia, Ange Postecoglou, menurut Daily Mail.