Manuel Lanzini telah memulakan kesemua lima kemenangan Liga Conference Europa West Ham United, dan pemain Argentina itu berharap untuk menjadi enam daripada enam apabila RSC Anderlecht melawat Stadium London Jumaat ini.

Walaupun minit permainan dalam aksi Liga Perdana Inggeris (EPL) berada pada tahap terbaik setakat musim ini, dia telah menjadi pemain tetap pasukan kendalian David Moyes di Eropah, menjaringkan gol dari sepakan penalti dalam kemenangan 3-2 Kumpulan B ke atas Silkeborg dan membantu the Hammers menewaskan rakan Denmark, Viborg, pasukan Romania FCSB dan pasukan Belgium Anderlecht.

Dan setelah menjadi sebahagian daripada skuad yang mara ke separuh akhir Liga Europa UEFA musim lalu, Lanzini tidak mahu lebih daripada membantu kelab yang disertainya pada 2015 untuk terus maju dan menjulang trofi Liga Conference di Prague Jun depan.

“Sudah tentu, saya mahu bermain setiap perlawanan, tetapi saya tahu persaingan [untuk tempat] adalah kuat dan saya perlu bersedia untuk saat itu apabila saya mendapat peluang untuk bermain,” katanya kepada whufc.com.

“Sekarang, saya bermain dalam setiap perlawanan dalam Liga Conference dan saya fikir kami bermain dengan baik.

“Ia sentiasa sukar untuk bermain dalam saingan Eropah, tetapi saya fikir pada masa ini kami bermain dengan sangat baik, dan kami perlu terus seperti ini.

“Inilah yang kami bekerja keras, untuk berada dalam saingan Eropah dan setinggi mungkin dalam Liga Perdana. Saya rasa Kelab telah melakukannya dengan sangat baik untuk membawa masuk pemain yang boleh membantu melakukan ini untuk kami dan kami mengharapkan perkara yang besar.”