Pengendali Liverpool, Jurgen Klopp tidak mengagumi dengan taktik Antonio Conte selepas Liverpool terikat 1-1 dengan Tottenham awal pagi tadi.

The Reds bergelut dalam penguasaan bola terhadap pasukan yang secara terbuka ingin mengeksploitasi mereka apabila mereka kehilangan dua mata dalam perebutan kejuaraan Liga Perdana Inggeris (EPL).

Susulan gol pembukaan Son Heung-min, Liverpool memerlukan sedikit tuah untuk menyamakan kedudukan pada minit ke-74, dengan percubaan Luis Diaz dari jarak jauh terkena Rodrigo Bentancur sebelum menembusi gawang Spurs.

Liverpool mendahului dengan perbezaan gol, tetapi Manchester City boleh mendahului tiga mata dengan menewaskan Newcastle United hari ini dan Klopp mengkritik pendekatan Spurs di Anfield.

“Saya memohon maaf, saya tidak suka bola sepak sebegini,” katanya. "Tetapi itu masalah peribadi saya. Saya fikir mereka bertaraf dunia, dan saya fikir mereka harus melakukan lebih banyak lagi untuk permainan ini.

"Saya berasakan perlawanan menentang Liverpool mereka mempunyai penguasaan 36, 38 peratus, tetapi ini masalah saya. Saya tidak boleh melatihnya. Jadi itulah sebabnya saya tidak boleh melakukannya.

"Saya menghormati semua yang mereka lakukan, tetapi saya tidak boleh menampilkan corak permainan yang sama."