Penyokong Atletico Madrid tidak akan memaafkan Antoine Griezmann atas perpindahannya ke Barcelona pada tahun 2019 walaupun dia akan kembali ke Los Colchoneros, menurut presiden juara LaLiga, Enrique Cerezo.

Griezmann telah dikaitkan dengan perpindahan kembali ke Atletico semasa jendela perpindahan ketika ini sebagai sebahagian daripada perjanjian pertukaran yang akan menyaksikan Saul Niguez menuju ke arah yang bertentangan ke Camp Nou.

Pemain antarabangsa Perancis, Griezmann menjaringkan 94 gol LaLiga untuk Atleti dalam lima musim bersama kelab sebelum bergabung dengan Barca dua tahun lalu ketika klausa perlepasannya dicetuskan.

Cerezo baru-baru ini enggan menolak perpindahan mendapatkan Griezmann, tetapi dia kembalinya pemain berusia 30 tahun itu akan diterima secara meluas dalam kalangan peminat Atleti.

Ditanya apakah ada perkembangan berkaitan dengan perpindahan Griezmann, Cerezo berkata: "Anda tidak berbicara dengan orang yang tepat."

Ketika diteliti lebih lanjut mengenai masalah ini dan bertanya apakah penyokong akan memaafkan Griezmann kerana menyertai Barcelona, Cerezo berkata: "Saya tidak berasa dia akan diterima baik di sini."