Neymar dan Kylian Mbappe antara bintang Paris Saint-Germain (PSG) yang akan melaporkan diri ke tempat latihan kelab hari ini.

Skuad utama asuhan Thomas Tuchel itu akan menuju ke Pusat Ooredoo untuk menjalani pemeriksaan perubatan termasuk saringan COVID-19 menjelang latihan yang dirancang Jumaat ini.




Seramai 27 pemain akan melaporkan diri tidak termasuk Edinson Cavani dan Thomas Meunier yang memutuskan untuk meninggalkan kelab itu pada akhir bulan ini.

Anak buah Tuchel itu dijangka menjalani ujian lebih lanjut hingga Khamis ini dengan sesi latihan akan dilanjutkan dalam kumpulan kecil.

Gergasi Ligue 1 itu tidak beraksi sejak kemenangan 2-0 ke atas Borussia Dortmund dalam aksi kedua pusingan 16 Liga Juara-Juara (UCL) Mac lalu.




Ligue 1 merupakan satu-satunya kancah dalam kalangan lima liga teratas Eropah yang menamatkan saingan lebih awal dengan PSG disahkan sebagai juara berdasarkan kedudukan terakhir.

Bagaimanapun, penganjur di Perancis itu bersedia untuk membenarkan final Coupe de France dan Coupe de la Ligue masing-masing diadakan pada 24 dan 31 Julai. PSG akan berhitung dengan Saint-Etienne disusuli Lyon.

Mereka kemudian akan meneruskan perjuangan dalam UCL -- yang disusun semula berbentuk kejohanan mini di Lisbon -- Ogos depan sebelum sepak mula musim 2020-21.

Neymar Jr e os companheiros do PSG se apresentaram hoje no centro de treinamento do clube. O dia foi reservado para os primeiros testes de covid-19 antes do início das atividades. Bom retorno, craque! ??? ⠀ Neymar Jr and his PSG teammates come back at the club's training center. The day was reserved for the first medical tests of COVID-19 before the start of activities. Good return, man! ??? ⠀ ? @PSG ⠀ #Neymar #NeymarJr #Paris #PSG #Football #France #staysafe

A post shared by Neymar Jr Site (@neymarjrsiteoficial) on