Antonio Conte memuji corak permainan menyerang Inter ketika menang 5-2 ke atas Benevento tetapi mereka perlu mencari keseimbangan selepas dibolosi dua jaringan.

Inter meneruskan kemenangan dramatik 4-3 ke atas Fiorentina dalam aksi pembukaan Serie A dengan satu lagi perlawanan yang berakhir dengan pesta jaringan di Stadio Ciro Vigorito awal pagi tadi.

Romelu Lukaku membuka jaringan seawal saat ke-28 sebelum jaringan digandakan oleh Roberto Gagliardini.

Achraf Hakimi menikmati musim pertama yang cemerlang apabila turut mencetak nama selaku penjaring, sementara penyerang yang dikaitkan dengan Barcelona, Lautaro Martinez turut meledak gol dan Gianluca Caprari meledak dua gol saguhati buat Benevento.

Inter meraih sembilan jaringan dalam dua perlawanan, bilangan paling banyak terhasil sejak 1961-62, tetapi Conte melihat terdapat ruang untuk diperbaiki dalam pasukannya.

"Perkara paling memuaskan jurulatih adalah melihat perubahan dalam pemain, pendekatan permainan namun prestasi pasukan kekal sama," katanya.

"Pasukan ini gemar menyerang, menghasilkan peluang namun agak terbuka untuk pasukan lawan.



"Kami bolos dua gol lagi dalam perlawanan ini, jadi kami perlu mencari keseimbangan, tetapi saya menikmati menyaksikan Inter beraksi. "