Ketika 90 minit penentu melibatkan aksi separuh akhir Piala FA di antara Perak dan Pahang pada Sabtu, calon PUSKAS, Herold Mark Goullon bersama pasukannya bersedia dengan provokasi yang akan dicetus pemain import Perak Leandro Dos Santos.

Hanya tinggal beberapa jam sebelum aksi penting, Goullon sinis ditanya apa persediaan terakhir sebelum berhadapan barisan Mehmet Durakovic.

"Sudah tentu Leandro. Dia licik dengan provokasi yang di mainkan".

Masih terlayar dengan apa yang berlaku di Stadium Darul Makmur, mainan psikologi Leandro sudah boleh diagak Goullon yang sudah bersedia dengan pendekatan pemain dari Brazil itu.

"Bukan cara saya kritik mana-mana pemain tetapi kali ini Pahang lebih bersedia dengan pendekatan beliau", Tegas Goullon.

Provokasi Leandro di Darul Makmur banyak merencatkan permainan selain ganggu emosi pemain Pahang di atas padang dalam aksi pertama separuh akhir Piala FA lalu.

Pahang bekal dua jaringan dalam aksi kedua di Stadium Perak namun kelebihan itu mungkin tidak akan bawa apa-apa makna jika anak buah Dollah Salleh anggap ia sebagai tiket mudah ke pentas final.

Manakala untuk Perak yang beraksi di laman sendiri, kelebihan yang dimiliki tidak bermakna apa-apa andai slot ke final mudah dipastikan barisan Dollah Salleh.

Buat Perak dan Pahang, Selamat berjuang.