Marcus Rashford teruja menyaksikan Cristiano Ronaldo kembali di Old Trafford dan berharap penyerang itu akan 'mendorong' Manchester United memenangi gelaran.

Penyerang Portugal itu membuat penampilan semula bersama Manchester pada hari terakhir jendela perpindahan dan sejak itu dia telah meledak lima gol bagi enam perlawanan dalam semua pertandingan -- paling banyak buat kelab itu.

Tanpa Ronaldo, United kali terakhir meraih gelaran pada 2017, memenangi Piala EFL dan Liga Europa di bawah kendalian Jose Mourinho, dan tidak memenangi Liga Perdana Inggeris (EPL) sejak persaraan Sir Alex Ferguson pada 2013.

Rashford, bagaimanapun, percaya pemenang Ballon d'Or lima kali, Ronaldo, akan menjadi pemangkin kelab yang diperlukan untuk mengejar kejayaan.

"Ia merupakan satu perasaan yang cukup gembira bagi saya dan penyokong kelab ini menyaksikan Ronaldo kembali bersama United," kata Rashford kepada BBC Breakfast.

"Bakal bergandingan bersamanya di Old Trafford adalah satu perasaan yang cukup indah dan berharap dia akan memberikan sokongan yang diperlukan kelab untuk memenangi gelaran."