Bintang Manchester United, Paul Pogba dan David De Gea meluahkan kegembiraan mereka menantikan kepulangan Cristiano Ronaldo ke Old Trafford setelah mengatasi Wolves 1-0 semalam.

United melakar rekod bola sepak Inggeris apabila merekodkan 28 perlawanan tanpa kalah di tempat lawan dengan kemenangan tetapi penyokong yang berkunjung ke Molineux mempunyai lebih banyak alasan untuk berpesta pada awal minggu.


Jumaat lalu The Red Devils mengumumkan mereka telah bersetuju untuk mendapatkan khidmat Ronaldo dari Juventus dengan yuran perpindahan GBP12.8 juta berserta GBP6.9 juta tambahan bagi kembali ke Manchester buat kali kedua.

Berikutan aksi pecah rekod yang dipamerkan di tempat lawan, De Gea meluahkan keterujaan untuk bergandingan bersama kapten Portugal itu.

"Ini seperti mimpi untuk semua peminat Manchester United, bagi kami," kata penjaga gol Sepanyol itu kepada Sky Sports selepas perlawanan.

"Untuk mendapatkannya kembali [Cristiano Ronaldo] ia akan menjadi luar biasa, Anda dapat berasakan suasananya. Mudah-mudahan, dia dapat membawa sesuatu yang istimewa juga untuk menjadikan pasukan lebih baik. Amat senang sekali dengan kehadirannya dalam pasukan ini."



Pogba turut berkata, "Semua orang tahu [apa yang dia bawa]. Dia sudah menjadi legenda kelab ini dan dia akan kembali, jadi jelas sangat besar bagi kami, untuk kelab.

"Dia akan membawa pengalamannya, kualitinya dan jelas ketika dia naik tahap pasukan ini.

"Kami benar-benar gembira dia datang tetapi yang paling penting hari ini adalah kemenangan, jadi ketika dia datang, kami akan terus menjaga mentaliti untuk menang, dan terus menang."