Pertahanan Sevilla, Jules Kounde, mengakui dia mungkin meninggalkan kelab LaLiga itu selepas dikaitkan dengan Manchester United.

Kounde timbul sebagai salah seorang pemain pertahanan yang diintai barisan kelab ternama Eropah selepas rakan senegara, Dayot Upamecano menyertai Bayern Munich dan Ibrahima Konate bersetuju untuk meninggalkan RB Leipzig buat Liverpool.

United telah lama dikaitkan dengan Kounde, yang membantu Sevilla menamatkan saingan LaLiga di tempat keempat musim ini, dan Ole Gunnar Solskjaer kini dalam usaha mencari gandingan buat Harry Maguire.

Pemain kebangsaan Perancis berusia 22 tahun itu -- turut merupakan sasaran bagi Real Madrid, Chelsea dan Arsenal -- berkata dia mahu memenangi gelaran.

"Mengenai masa depan saya, saya mungkin berhijrah musim panas ini," kata Kounde kepada wartawan ketika Perancis bersiap sedia untuk aksi persahabatan antarabangsa menentang Wales Rabu ini, menjelang Euro 2020 yang akan datang.

"Tidak ada yang pasti, saya tidak mengambil keputusan muktamad.

"Jelas, impian saya adalah menyertai salah satu kelab terbaik untuk terus meningkat dan memenangi trofi.

"Bermula setiap tahun musim mengetahui bahawa tujuannya adalah memenangi trofi ini atau ini. Saya mungkin akan berhijrah tetapi buat masa ini, itu tidak berlaku."