Gareth Southgate telah memilih skuad 28 pemain untuk perlawanan Liga Negara-Negara UEFA bertemu Itali dan Jerman.

Pengurus England, Gareth Southgate, telah menyenaraikan barisan pemain untuk skuadnya untuk pertemuan dengan Itali dan Jerman dalam saingan Liga Negara-Negara UEFA bulan ini.

The Three Lions turun dalam dua perlawanan terakhir sebelum menghadapi Piala Dunia Qatar November, bermula dengan perjalanan ke Milan pada hari Jumaat 23 September sebelum mereka menyambut kunjungan Jerman ke Stadium Wembley pada hari Isnin 26 September.

Antara 28 pemain yang tersenarai, yang paling mencuri tumpuan adalah panggilan pertama menyertai England seperti penyerang Brentford, Ivan Toney, manakala kembalinya ke skuad untuk pemain Tottenham Hotspur, Eric Dier.

"Kami memahami negara masih dalam tempoh berkabung dan fikiran saya kekal bersama Keluarga Diraja,” kata Southgate.

"Walaupun penting untuk menjelaskan beberapa keputusan kami mengenai pemilihan, kami berasakan tidak sesuai untuk mengadakan sidang akhbar penuh, apabila ia mungkin mengalihkan perhatian daripada tempat fikiran orang ramai pada masa ini.

“Ini adalah skuad yang lebih besar daripada skuad biasa dan sebahagian daripada rasionalnya ialah kami sangat hampir dengan Piala Dunia dan kami rasa, walaupun keputusan kami mengecewakan pada musim panas, kami telah memilih berdasarkan prestasi untuk tempoh yang panjang.

“Ada pemain tertentu yang kami mahu terus membuat penampilan kali ini sementara ia bukanlah penamat untuk beberapa yang lain yang tidak terlibat. Marcus Rashford, sebagai contoh, telah menunjukkan beberapa tanda yang menggalakkan baru-baru ini. Dia adalah pemain yang kami kenal pasti namun tidak dapat beraksi di tahap tertinggi dalam beberapa minggu akan datang ekoran kecederaan.

“Jelas sekali, kami mempunyai beberapa pemain termasuk Ben Chilwell, Luke Shaw, Harry Maguire dan Kalvin Phillips yang tidak bermain banyak minit dengan kelab mereka. Ia tidak ideal, tetapi kami berasakan mereka telah, dan boleh menjadi, pemain penting untuk kami. Ia bukanlah situasi yang sempurna tetapi masih banyak bola sepak yang perlu dimainkan sebelum Qatar.

“Mengenai Eric Dier, dia telah bermain dengan baik untuk satu tempoh masa. Kami fikir ia adalah panggilan yang sangat rapat di seluruh bek tengah kami dan dia layak untuk dipilih semula dalam skuad.

“Kedatangan Ivan Toney merupakan sesuatu yang telah kami rancang sejak sekian lama. Saya berbual dengan Thomas Frank tentang dia musim lalu. Prestasi dan kualitinya -- bukan sahaja menjaringkan gol tetapi keupayaan teknikalnya, permainan membina dan kehebatan udara - memberi kita ancaman berbeza kepada beberapa pemain lain yang boleh kita pilih."

Senarai penuh skuad England:

Penjaga gol: Dean Henderson (Nottingham Forest, loan from Manchester United), Nick Pope (Newcastle United), Aaron Ramsdale (Arsenal)

Pertahanan: Trent Alexander-Arnold (Liverpool), Ben Chilwell (Chelsea), Conor Coady (Everton, loan from Wolverhampton Wanderers), Eric Dier (Tottenham Hotspur), Marc Guéhi (Crystal Palace), Reece James (Chelsea), Harry Maguire (Manchester United), Luke Shaw (Manchester United), John Stones (Manchester City), Fikayo Tomori (AC Milan), Kieran Trippier (Newcastle United), Kyle Walker (Manchester City)

Pemain Tengah: Jude Bellingham (Borussia Dortmund), Mason Mount (Chelsea), Kalvin Phillips (Manchester City), Declan Rice (West Ham United), James Ward-Prowse (Southampton)

Penyerang: Tammy Abraham (AS Roma), Jarrod Bowen (West Ham United), Phil Foden (Manchester City), Jack Grealish (Manchester City), Harry Kane (Tottenham Hotspur), Bukayo Saka (Arsenal), Raheem Sterling (Chelsea), Ivan Toney (Brentford)