Karim Benzema dan Cristiano Ronaldo dilihat berkomunikasi antara satu sama lain semasa Portugal bertemu Perancis perlawanan dalam EURO 2020 awal pagi tadi.

Pemain Perancis itu kini telah mengungkapkan bahawa mereka saling mengucapkan semoga berjaya untuk perlawanan masa depan mereka.

Perancis berdepan Portugal dalam perlawanan terakhir peringkat kumpulan, kedua-dua pasukan berkongsi mata setelah Karim Benzema dan Cristiano Ronaldo menjaringkan dua gol untuk negara masing-masing.


Karim Benzema bercakap kepada media selepas tamat perlawanan apabila dia disoal mengenai perbualannya dengan Cristiano Ronaldo. Dua penyerang itu kelihatan saling mengucapkan tahniah ketika tamat permainan dalam separuh masa pertama dan bertukar jersi.



Dia berkata, "Saya sangat gembira berjumpa dengannya sekali lagi, kami sudah lama bekerjasama ketika dia bersama Real Madrid. Kami berdua bermain lapan atau sembilan tahun di Madrid, kami menjaringkan gol, memenangi trofi. Kami bercakap, kami saling mengharapkan nasib baik untuk masa depan bersama kelab dan kejohanan dan terutama untuk terus cemerlang ketika beraksi."