Pasukan Tenaga Nasional Berhad (TNB) masih menanti kata putus daripada Konfederasi Hoki Malaysia (KHM) untuk menentukan stadium yang bakal digunakan sebagai venue untuk menghadapi saingan Liga Hoki Malaysia (LHM) yang akan bermula 11 Januari ini.

Untuk musim sebelum ini, TNB menjadikan gelanggang di Stadium Hoki Nasional, Bukit Jalil sebagai venue mereka.

Namun, stadium tersebut akan ditutup 11 Februari depan untuk kerja-kerja baik pulih sebagai persediaan menghadapi pusingan akhir Siri Hoki Dunia yang akan bermula pada April.

Pilihan kini sama ada menggunakan Stadium Hoki Tun Abdul Razak ataupun Stadium Hoki Kuala Lumpur, bagaimanapun TNB masih menanti keputusan daripada wakil KHM.

Sementara itu, untuk saingan Piala Tan Sri P. Alagendra, TNB akan menggunakan seketika venue di Bukit Jalil.

"Kami akan bermain di Bukit Jalil bagi saingan Piala Tan Sri P. Alagendra sementara menunggu keputusan daripada KHM," kata ketua jurulatih TNB, Nur Saiful Zaini Nasiruddin.

TNB dan TNB Thunderbolts akhirnya mengumumkan senarai penuh pemain mereka untuk saingan liga musim ini.

Tiada kejutan dengan masih mengekalkan polisi 100 peratus pemain tempatan, TNB meletakkan sasaran tinggi untuk sekurang-kurangnya meraih kedudukan kedua liga, memperbaiki pencapaian musim lalu di tangga ketiga.

"Kami yakin dengan kemampuan barisan pemain tempatan. Sasaran utama adalah mengakhiri saingan liga di tempat kedua," tambahnya.