Pengendali Manchester United, Jose Mourinho, gembira dengan perkembangan barisan serangannya sambil menyifatkan tiada siapa yang layak untuk diletakkan di bangku simpanan.

United memulakan saingan liga pada musim ini dengan cemerlang, memenangi lima daripada enam perlawanan, menjaringkan 17 gol sambil mengekalkan rekod tanpa kalah.

Romelu Lukaku telah mencatat nama selaku penjaring sebanyak enam kali, Anthony Martial menjaringkan tiga gol walaupun hanya sekali diletakkan dalam kesebelasan utama, Marcus Rashford dengan dua gol dan satu bantuan jaringan serta Henrikh Mkhitaryan meledak satu gol dan lima bantuan jaringan.

Situasi itu jelas menggembirakan Mourinho dan dia mengakui sukar untuk membuat pilihan.

"Sukar untuk melihat Martial tidak beraksi dalam kesebelasan utama dan tidak mudah untuk melihat yang lain berada di tempat sama.

"Ramai pemain yang berada dalam keadaan terbaik. Ia sukar buat mereka untuk diketepikan.

"Apabila saya melihat barisan serangan ketika menentang Burton Albion -- yang dibarisi Martial, Rashford, Juan Mata dan Jesse Lingard -- siapa yang harus diketepikan? Tiada siapa.

"Kesemua mereka berjumlah enam orang jika dikira bersama Lukaku dan Mkhitaryan. Saya tidak boleh menurunkan enam pemain serangan," ujar Mourinho.