Saya bukan tahap Real Madrid -- Coentrao akui prestasi buruk

By Staff Writer 30 March 2017
Saya bukan tahap Real Madrid -- Coentrao akui prestasi buruk
Fabio Coentrao mengakui dia tidak dapat bermain di peringkat yang diperlukan Real Madrid dengan menimbang untuk meninggalkan Santiago Bernabeu.

Sejak tiba sebagai prospek cerah pada 2011, Coentrao tidak menjadi pemain pilihan di bawah beberapa jurulatih Real, dengan membuat hanya satu penampilan sebagai pemain gantian dalam LaLiga musim ini di sebalik kebimbangan kecergasan.

Pemain antarabangsa Portugal itu kini bersedia untuk berdepan dengan hakikat bahawa dia mungkin perlu mencari tempat lain bagi mencari semula prestasi terbaiknya, dengan kemungkinan membuat perpindahan pada akhir kempen ini.

"Saya dalam keadaan tidak bermain untuk Real Madrid," katanya kepada Marca. "Saya mahu kembali ke prestasi terbaik saya musim depan.

"Saya mempunyai kontrak dengan Real Madrid sehingga 2019, jadi jika mereka terus menggunakan saya, sempurna. Jika tidak, saya akan memilih jalan saya sendiri.

"Mungkin pulang ke Portugal akan membantu saya mendapatkan semula tahap permainan yang pernah saya miliki. Kita semua harus mengakui kelemahan kita pada satu ketika dalam hidup kita dan saya rasa, sekarang, kelab ini menuntut tahap permainan yang saya tidak miliki. "

Bagaimanapun, Coentrao menegaskan ia tidak akan menjadi pengakhiran kerjayanya dalam kalangan pemain elit, dengan tonggak berusia 29 tahun itu berkata dia boleh kembali di atas.

"Saya berharap dapat bermain tiga atau empat tahun lagi di peringkat tertinggi," katanya. "Saya tahu saya boleh akukannya."
 

About Author

Staff Writer

Comment

Read Next

Vivian-Khe Wei terima penghargaan daripada UM

By 30 Mac 2017. 2.25 PM