"Walaupun tiada kesempurnaan dalam hubungan bekerja, barisan ketua jurulatih perlu membuang ego dalam menerima Wong Choong Hann sebagai pengarah kejurulatihan.

Itu pandangan ketua jurulatih beregu campuran negara, Pang Cheh Chang.

Dia merupakan antara individu yang dianggap sebagai nama senior di samping jurulatih seperti ketua jurulatih perseorangan lelaki dan wanita, Datuk Misbun Sidek dan Tey Seu Bock.

Cheh Chang melihat kedua-dua pihak perlu ada keterbukaan dalam merangka program skuad kebangsaan.

"Masing-masing memiliki pandangan tersendiri. Cuma, ia bergantung bagaimana untuk bergabung dan mendapatkan keputusan terbaik untuk berkembang. Tiada istilah siapa yang betul.

"Daripada 10 idea, mungkin masing-masing boleh memberi pendapat dan tidak mustahil satu atau dua idea dapat meningkatkan prestasi," ujarnya.

Dalam masa sama, Cheh Chang menyifatkan perwatakan Choong Hann sebagai aset untuk menyatu- padukan setiap individu dalam skuad kebangsaan.

"Berdasarkan perwatakan dan pengetahuan Choong Hann, ia dapat membantu. Dia sangat terbuka dan diharapkan ia akan membantu.

"Apabila dia sudah menyertai kami, diharapkan tempoh yang diperlukan akan digunakan bersama usaha komunikasi bagi membantu kami," tambahnya.